Алматы қаласының бюджетіне көлік құралдарының иелерінен жеті миллиардтан астам теңге түсті

Алматы қаласының  салық органдары  меншіктік құқығында  көлік құралдары бар жеке тұлғаларды әкімшілендіру нәтижесінде 2013 жылы бюджетке 7,3 млрд. теңге түсірді.

Бұл өсу көрсеткіші 2012 жылға қарағанда 116 % немесе 984 млн. теңге өсімді көрсетіп отыр деп хабарлайды қалалық салық  департаментінің  баспасөз қызметі.

Бұл түсімдердің өсуіне Алматы қаласы бойынша Салық департаменті жасап шығарған «Өндірістік емес төлемдерді әкімшілендіру» бағдарламасы әсер еткен. Бүгінгі күні бұл модуль Сбербанк, БТА , Қазпошта, Халық банкі және Казкоммерцбанктармен бірлесіп қызмет етеді. Алматы қаласының тұрғындары салық мөлшерін білгеннен соң оны  Алматы қаласы салық органдарына бармай-ақ, кез-келген есептік-кассалық бөлімшелерде немесе көрсетілген банктердің терминалдарында, сонымен қатар интернет-банкинг арқылы төлей алады. 

Бұл бағытта жұмыстар әлі де кеңінен атқарылып жатыр.

 

06.02.2014 в 11:59    342

Материал подготовил(а): newsmaker


Комментарии (2)
Айганым 07.02.2014 в 14:43
Салык алынады, айыппул салынады, - демек көкелердин калтасы акшага бир малынады))))
Айган 07.02.2014 в 15:02
салык алынады, айыппул салынады,демек шенеуниктердин калтасы акшага бир малынады))


Последние обсуждения

В марте этого года , я нашел машину Mitsubishi Lancer 2013 г. на сайте колеса , цена меня устроила ... 15 человек стали жертвами автомобильных мошенников в Астане

Madi

25.04.2017 в 01:35

Да я тоже сталкивался с таким типком, в колесах позвонил по объявлению ,по продаже машины BMW 750 , ... Внимание - мошенники!

Nik

25.04.2017 в 00:37

Я тоже пострадала от мошенника , на сайте колёса уз. Нашла объявление о продаже машины Нисан ... Внимание - мошенники!

Дина

22.04.2017 в 23:35

Чувствуют себя героями , преследуя женщину с ребёнком ! Трусы конченные Московские нацисты плеснули полуторагодовалому узбекскому ребенку кислотой в глаза.

Патя

14.04.2017 в 13:53

Ишо ты, мусульмане как возбудились.... Кяфиры кококо то, кяфиры кококо это. По такой логике вы все ... Московские нацисты плеснули полуторагодовалому узбекскому ребенку кислотой в глаза.

Raym

10.04.2017 в 19:50

А что, слабо в центре Грозного так себя вести? Московские нацисты плеснули полуторагодовалому узбекскому ребенку кислотой в глаза.

Сергей

10.04.2017 в 17:57

Вы думаете, в Украине Ваши соотечественники сейчас ведут себя лучше? Они показали себя настоящим ... Московские нацисты плеснули полуторагодовалому узбекскому ребенку кислотой в глаза.

Татьяна

10.04.2017 в 14:43

Мы в социальных сетях

Мобильные приложения

iPhone/iPad
Android

Auto.kz автомобильный портал Казахстана

Использование редакционных материалов разрешается при обязательной установке активной гиперссылки на сайт AUTO.kz, для печатных изданий — с формулировкой «По материалам интернет-автопортала AUTO.kz»