Қазақстан Республикасындағы жол қозғалысы туралы жаңа заң: не өзгерді

Парламенттің баспасөз қызметінің мәлімдеуінше мәжіліс екінші оқылымда «Жол қозғалысы туралы» заңды мақұлдады.

 Жаңа заңда «тұрақ», «паркинг» «агрессивті жүріс», сонымен қатар «көлік құралын тіркеу» деген анықтамалар нақтыланды.

Сондай-ақ, заңда  жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша уәкілетті органның (бүгінде «әмбебап» әкімшілік полиция) құзіретіне азаматтарды құқықтық сауаттандыру қызметері қосылған. 

Бұған қоса техникалық байқауға қатысты да өзгерістер бар. Атап айтқанда, техникалық байқаудан жолаушыларды тасымалдауда пайдаланылатын, мерзімі төрт жылдан аспаған көлік құралдары босатылады. Бұл жаңашылдық адамдарды коммерциялық тасымалдау үшін қолданылмайтын,  отыратын орын саны 8-ден  кем көлік құралына да қатысты.

Техникалық байқау операторының міндетті техникалық байқауды өткізуден бас тартуы негіздемелерінің нақты тізімі бекітілді.

Сонымен қатар депутаттар 40 км/сағ жылдамдықтан жоғары жылдамдықта жүргендерді жазалау тәртібін өзгертті. Бұл бұзушылықты жазалау ендігі уақытта жүргізуші куәлігінен айырылуға емес  30АЕК көлеміндегі айыппұл түрінде болады.

Ал мас күйінде көлік жүргізу қатаң тәртіпке алынды.

Жол қозғалысы қауіпсіздігінің аудитімен байланысты нормалар алып тасталды, себебі бұл заң жобасы Жобалау, құрылыс, жөндеу жұмыстары, жолдарды ұстау және пайдалану барысындағы жобалық және техникалық құжаттамаларды келісу бойынша ішкі істер органдарының құзіретінде.

Заңға Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті және Қорғаныс министрлігінің әскери полициясы органдарының құзіретін анықтайтын жаңа бап енгізілді.

 

АМАНГЕЛДІ АЙҒАНЫМ

26.12.2013 в 17:08    702

Материал подготовил(а): newsmaker


Комментарии

Комментариев пока нет



Последние обсуждения

Куплю вадительское удостоверение из Алматы Где и за сколько можно купить водительские права в Казахстане.

Жасулан

27.07.2017 в 09:09

как найти машину по гос номеру , марки и цвету и региону . создала аварийную ситуацию автобусу и ... Проверить онлайн штрафы за нарушения ПДД на сайте auto.kz

Айнагуль

13.07.2017 в 14:56

Хочу узнать свои штрафы.Есть они у меня или нету? Проверить онлайн штрафы за нарушения ПДД на сайте auto.kz

Sailau

10.06.2017 в 14:47

mmm.вот такие вот пироги В сети появилось видео сдачи экзамена на вождение "купившей" права девушки.

kuandyk_121773

06.06.2017 в 22:08

Проверил свой авто.. Пишет что штрафов не найдено, а на самом деле он есть. Не работает онлайн ... Информация по работе с сайтом Auto.kz

Василий_128570

30.05.2017 в 20:38

российские менты не вмешиваются, потому что это спланированно на самом высоком уровне власти РФ! Московские нацисты плеснули полуторагодовалому узбекскому ребенку кислотой в глаза.

elena

25.05.2017 в 12:51

российские менты не вмешиваются, потому что такие акции спланированы и санкционируются на самом ... Московские нацисты плеснули полуторагодовалому узбекскому ребенку кислотой в глаза.

elena

25.05.2017 в 12:50
Последние сообщения с форума

 Тоесть вы хотите сказать, что когда вы едете, то вас она (не ваша, а вообще вся) ни капельки не раздражает? Ой, что-то не верится. Я вот ... Реклама на дорогах мешает.

nesmeyanov

23.09.2017 в 18:11

Дети есть у большей половины наших форумчан. Интересно - как Вы укрепляете иммунитет карпузов?   Одна из важнейших задач, стоящих ... Детский иммунитет

EU-APTEKA

22.09.2017 в 18:04

Такие реалии. Поставьте себя на место какого-то бизнесмена. Разве вы бы не заказывали там рекламу, где на неё хорошо "клюют"? Вот вот. ... Реклама на дорогах мешает.

Viktor26

21.09.2017 в 20:23

Мужское бесплодие - это неспособность мужчины оплодотворить женщину. И причин тут может быть масса: анатомические изменения в ... Мужское бесплодие

Петрена